Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním / zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Ďalšie informácie Rozumiem

PRECVIČ CELÉ TELO DOMA s odporovými gumami: Časť 3: Najlepšie cviky na paže

Pri väčšine cvikov sa usiluj odcvičiť 2–3 série po 8–15 opakovaní.
Priprav sa, pozor, ťahaj!

1. IZOLOVANÉ BICEPSOVÉ ZDVIHY

  • Urob výpad vpred, pravá noha je vpredu a pod chodidlo zachyť stred elastibandu.
  • Jeden koniec gumy chyť do pravej ruky, lakeť si opri o vnútro pravého stehna. Dlaň smeruje od kolena.
  • Ohnutím lakťa pritiahni dlaň k ramenu, v hornej polohe biceps zatni. Pomaly spusti ruku dolu.
  • Urob 8–10 opakovaní a potom vystriedaj ruky.

paže, ramená, ruky, cvičenie, odporová guma, sveltus, elastiband, gumy na cvičenie, fitko, doma, domáci tréning, cvičenie s gumami, ako cvičiť s gumami, ženy, posilňovanie s gumami

2. BICEPSOVÉ ZDVIHY V STOJI

  • Postav sa chodidlami na šírku ramien stojac na strednej časti elastibandu.
  • Uchop držadlá do oboch rúk, začínaš s rukami spustenými pri tele.
  • Dlane sú vytočené dopredu, nadlaktia zafixuj vedľa tela a nehýb nimi.
  • Pritiahni ruky k ramenám ohnutím v lakťoch až do úplnej kontrakcie. Pomaly spusti ruky späť.
  • Urob 12–15 opakovaní.

3. TRICEPSOVÉ ZAPAŽOVANIE

  • Postav sa do výpadu pravou nohou vpred so stredom elastibandu pod pravým chodidlom.
  • Oba konce gumy drž v dlaniach smerujúcich za teba, s pažami prirodzene vedľa tela.
  • Zohni paže v lakťoch (pridržiavajúc ich stále pri tele) až kým tvoje predlaktia nebudú paralelné s podlahou (východisková poloha).
  • Následne zatlač predlaktia dolu, ťahajúc gumu za telo až do úplného vystretia paží. Opäť zohni lakte to úvodnej polohy.
  • Urob 8–10 opakovaní.

paže, ramená, ruky, cvičenie, odporová guma, sveltus, elastiband, gumy na cvičenie, fitko, doma, domáci tréning, cvičenie s gumami, ako cvičiť s gumami, ženy, posilňovanie s gumami

4. TRICEPSOVÉ EXTENZIE NAD HLAVOU

  • Posaď sa na stoličku alebo lavičku, elastiband si prisadni.
  • Do oboch rúk chyť držadlá a natiahni paže hore, lakte ohni tak, že dlane budeš mať za krkom.
  • S dlaňami obrátenými ku stropu zatlač paže rovno hore až do úplného natiahnutia. Opäť spusti ohnutím v lakťoch.
  • Opakuj 10–12-krát.

STÁLE TI DOMA CHÝBAJÚ KVALITNÉ GUMY NA CVIČENIE? VYBER SI Z NAŠEJ PONUKY ODPOROVÝCH GÚM A PÁSOV ZNAČKY SVELTUS - OSVEDČENÁ FRANCÚZSKA KVALITA.

Magazín
Shoproku 2016 - finalista Shoproku 2016 - finalista Shoproku 2016 - finalista Shoproku 2015 - vítěz Pricemania.sk Bezpečný nákup
Zoznam certifikovaných internetových obchodov nájdete TU.
© FIT PLUS s.r.o.
Hore