Často kladené otázky

s-faq

Ako si môžem objednať tovar?

Najjednoduchší spôsob je urobiť objednávku prostredníctvom nášho internetového obchodu, telefonicky alebo emailom.

 

Dá sa u vás objednať cez telefón?

Áno. Stačí zavolať na uvedené hotline číslo v našom e-shope, alebo kontakt jednej z predajní, kde si chceš osobne vyzdvihnúť tovar.

 

Ako môžem na e-shope zaplatiť za tovar?

Pre internetové objednávky môžeš využiť platbu kartou, rýchlym bankovým prevodom alebo prostredníctvom digitálnych peňaženiek Apple Pay a Google Pay. Zaplatiť môžeš tiež v hotovosti alebo kartou pri objednávke na dobierku alebo pri osobnom odbere. Pri niektorých produktoch je možné využiť službu Quatro.

 

Je cena tovaru na vašom internetovom obchode rovnaká ako vo vašich predajniach?

Áno, cena je rovnaká na ineternete aj v našich predajniach.

 

Neviem sa rozhodnúť vo výbere produktu, poradíte mi?

Áno, samozrejme. Kontaktuj nás telefonicky, cez náš chat, prípadne emailom na eshop@fitplus.sk.

 

Ako prebieha nákup v e-shope?

Do tvojej e-mailovej schránky ti príde správa s potvrdením a rekapituláciou tvojej objednávky. V ďalších e-mailoch ťa budeme informovať o spracovaní a odoslaní. Pri objednávke s osobným odberom ťa budeme informovať, že je tovar pripravený na vybranej predajni. Ak si necháš tovar doviezť kuriérom, po odoslaní od nás ti príde správa od doručovateľskej spoločnosti s podrobnosťami o doručení. Ak sa jedná o nadrozmerný tovar, ozve sa ti náš pracovník a dohodne s tebou podrobnosti dopravy a prebratie tovaru.

 

Môžem si objednať na e-shope tovar a vyzdvihnúť ho v kamennej predajni?

Áno, je to možné. V rámci dopravy si zvolíš vyzdvihnutie na konkrétnej predajni. Budeme ťa informovať e-mailom, keď bude tovar na predajni pripravený.

 

Za ako dlho po objednaní mi tovar odošlete?

Pri tovare, ktorý je na sklade, sa snažíme objednávku vybaviť do 24 hodín. V prípade akýchkoľvek nejasností ťa bude kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.

 

Koľko stojí doprava a je cena rôzna v závislosti od polohy?

  • Doprava pri odosielaní objednávok z e-shopu je spoplatnená sumou od 3,95 €. Na výber je viacero doručovateľských služieb.
  • Osobný odber v našich predajniach je zadarmo.

 

Môžete mi zakúpené zariadenie tiež zapojiť a predviesť?

Áno, výrobok ti nielen zapojíme, ale aj predvedieme a vyskúšame. Naši profesionálni technici ti po nainštalovaní ochotne predvedú a nastavia zakúpené zariadenie. Služba je spoplatňovaná.

 

Musím sa pri prvom nákupe registrovať?

Nie. Môžeš nakupovať aj bez registrácie. Ale registrovaní zákazníci majú výhodnejšie ceny.