Vitaj v našom e-shope  /  predajne  FIT PLUS sú od 19.12. zatvorené. Showroom Bratislava je pre osobné odbery otvorený.

VIDEO: Tréning celého tela s trénerkou Emou

  • Tréning

Vieme, že aj napriek lockdownu sa snažíš pre seba robiť maximum. Všetci hľadáme cesty ako sa udržať aktívnymi a fit a preto ti opäť s radosťou prinášame ďalší tréning s našou šikovnou trénerkou Emou. Precvičíme a posilníme každú časť tela a o zapotenie sa nebude veru núdza. Poď do toho s nami.

VIDEO: Tréning celého tela s trénerkou Emou

Čo ťa v tréningu čaká? 


Dáme si tri série cvičení, v každej tri rôzne cviky s 15 - 20 opakovaniami, v závislosti od náročnosti vykonávaného cviku. 

Prehľad cvikov v 3 sériách (full body tréning): 


  • A1: Výpady do strán s činkou 15x - týmto cvikom posilníš predné svaly stehna a sedacie svaly.
    Široké postavenie nôh, kolená aj špičky smerujú od tela. Počas celého cviku maj vystretý chrbát, hlava je v predĺžení chrbtice, drž pevný stred tela. S nádychom sa dostaneš do výpadu, s výdychom sa vrátiš späť. Striedavo na ľavú a pravú novu urob 15 opakovaní. 

  • A2: Sumo drep s činkou 15x - týmto cvikom posilníš svaly stehna a sedacie svaly. 
    Telo maj v postavení ako pri cviku A1, činku drž vystretými rukami. S nádychom sa dostaň do drepu, s výdychom sa vráť do hornej polohy. Urob 15 opakovaní.

  • A3: Zdvíhanie vystretých nôh 15x - cvikom posilňuješ brušné svaly. Cvik začínaš v sede, s vystretými nohami. Rukami sa podopri, snaž sa čo najmenej tlačiť do dlaní. S výdychom a aktiváciou brušných svalov zdvihni nohy, potom pomaly uvoľni. Opakuj 15x.

  • B1: Good morning na kolenách s činkou + guma na cvičenie / expander 15x - cvikom posilňuješ sedacie svaly. Cvik začína v kľaku, s kruhovým expanderom okolo kolien. Trup je spevnený, činku drž na hrudníku, kolená tlač počas celej doby proti expanderu (smerom od tela). S nádychom „si sadáš“ čo najďalej na päty, snaž sa natiahnuť sedacie svaly. S výdychom a stiahnutím sedacích svalov sa vráť späť. Cvik opakuj 15x.
  • B2: Zakopávanie + unožovanie s gumou 12+12x - cvikom posilňuješ sedacie svaly. S expanderom nad kolenami sa dáme sa do polohy na štyroch. Kolená sú pod panvou a dlane pod ramenami. Trup drž spevnený, hlava je v predĺžení chrbtice. Striedavo s výdychom dvíhaj nohu do strany a dozadu proti odporu expandera. Urob 12 opakovaní na každú nohu.  !POZOR! Počas cviku sa neprehýbaj v driekovej časti chrbtice.

  • B3: Mountain climbers / horolezec 30x - spevni trup, vytiahnutím sa z ramien smerom hore vyplň medzi-lopatkový priestor. Podsaď panvu. S výdychom a použitím brušných svalov budeš ťahať koleno k lakťu opačnej ruky. Striedavo na obe strany urob 30 opakovaní.  !POZOR! Počas cviku sa neprehýbaj v driekovej časti chrbtice a nezdvíhaj hlavu hore.


  • C1: Výpady na mieste s gumou + činkou 10+10x - cvikom posilňuješ svaly stehien a sedacie svaly. Činku drž v jednej ruke, expander si daj okolo kolien. Urob výpad vzad, tak, aby si mal/a predné koleno nad pätou a panva smerovala priamo dopredu. Trup drž spevnený, chrbát je vystretý. S nádychom sa dotkni zadného kolena, s výdychom sa vráť späť zatlačením do prednej nohy. Urob 10 opakovaní na každú nohu. !POZOR! Predné koleno je stále v rovnakej polohe a neguľať chrbát.

  • C2: Glute bridge s gumou a činkou 15x - cvikom posilňuješ sedacie svaly a zadné svaly stehna. Expander si daj okolo kolien, ľahni si na chrbát, nohy budú pokrčené v kolenách na šírku panvy, alebo mierne širšie. Počas celej doby cviku budeš tlačiť kolená proti expanderu, smerom do strán. Činku si polož na panvu. S výdychom a stiahnutím sedacích svalov sa dostaň do hornej polohy cviku. Pomaly sa vráť späť. Cvik opakuj 15krát. 
  • C3: Plank s pulzami 30 sekúnd - cvikom posilňuješ hlboké brušné svaly. Daj sa do polohy planku. Podsadením panvy a vyplnením priestoru medzi lopatkami aktivuj brucho. Trup je počas celej doby spevnený, hlava v predĺžení chrbtice. Náročnejší variant výdrže v planku (doske) je plank s pulzami, kedy s každým výdychom sťahuješ brušné svaly k sebe. 

Celý full body videotréning si môžeš pozrieť nižšie: 


Potrebuješ doplniť tréningové náčinie? Vyber si z kvalitných gúm na cvičenie alebo jednoručných činiek


Všetky pomôcky na cvičenie nájdeš po kliknutí SEM.


Naše ďalšie webstránky

Ako výhradný zástupca LifeFitness máme najširšiu ponuku zariadení pre komerčné fitness centrá

Navštíviť

Od roku 1992 prinášame novinky zo sveta fitness, bodybuildingu a zdravého životného štýlu

Navštíviť

Každý rok motivujeme a vyhlasujeme súťaž Do formy s Muscle&Fitness

Navštíviť

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním / zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Ďalšie informácie).

Rozumiem