Máj lásky čas. Zaľúb sa do toho najlepšieho zo sveta fitness.

Čo je môj cieľ a čo chcem dosiahnuť?

  • Novinky

Je tu prvý príspevok od Slava Haca s témou stanovenie si cieľa pri cvičení. Aké výživové doplnky používať pri jednotlivých cieľoch cvičenia?

Čo je môj cieľ a čo chcem dosiahnuť?

Každý, kto s kulturistikou začal, by si mal uvedomiť aký je jeho hlavný cieľ a čo chce cvičením dosiahnuť. Samozrejme treba pochváliť každého, kto pravidelne cvičí a robí niečo pre seba, hlavne pre svoje zdravie. Ten, kto sa však rozhodne cvičiť, si jednoducho musí stanoviť hlavný bod, cieľ, prečo to robí. Cvičenie bez cieľa je naozaj zbytočnou stratou času.

Každého, kto cvičí môžeme zaradiť do týchto troch hlavných skupín:

  1. Cvičenie pre zlepšenie celkovej fyzickej a psychickej kondície. Hlavným cieľom je lepšie vyzerať a lepšie sa cítiť.
  2. Cvičenie zo zdravotných dôvodov - po chorobe, operácií a podobne. Hlavným cieľom je zlepšiť svoj zdravotný stav.
  3. Cvičenie so súťažnými ambíciami. Hlavný cieľ, chcem vyhrávať kulturistické súťaže.

Pripomíname, že po zverejnení  štvrtého  príspevku jedného z vás vyžrebujeme a ten kto dal LIKE a zdieľal tieto príspevky vyhrá dva najobľúbenejšie výživové doplnky, ktoré pravidelne používa Slavo HacoWeider CFM Whey Protein a perfektnú predtréningovú pumpu Weider Total Rush.

Otázka týždňa: Má podľa Vás význam stanoviť si v posilňovaní svoj osobný cieľ?

Naše ďalšie webstránky

Ako výhradný zástupca LifeFitness máme najširšiu ponuku zariadení pre komerčné fitness centrá

Navštíviť

Od roku 1992 prinášame novinky zo sveta fitness, bodybuildingu a zdravého životného štýlu

Navštíviť

Každý rok motivujeme a vyhlasujeme súťaž Do formy s Muscle&Fitness

Navštíviť

Súhlas so spracovaním cookies

Aby sme mohli zlepšovať naše webové stránky, musíme ukladať súbory cookie o našich návštevníkoch.
Zakázat všetky
Povoliť všetky