Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním / zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Ďalšie informácie Rozumiem

Často kladené otázky

Ako si môžem objednať tovar?

Najjednoduchší spôsob je urobiť objednávku prostredníctvom nášho internetového obchodu, telefonicky alebo emailom.

Dá sa u vás objednať cez telefón?

Áno. Stačí zavolať na uvedené hotline číslo v našom e-shope, alebo kontakt jednej z predajní, kde si chcete osobne vyzdvihnúť tovar. Okrem toho môžete nakúpiť i prostredníctvom e-mailu na dobierka@fitplus.sk, kde musíte uviesť všetky potrebné údaje.

Som držiteľom zákazníckej karty FIT PLUS, aké ceny pre mňa platia?

Ak ste držiteľom karty FIT PLUS VIP získavate dodatočnú zľavu 10% z uvedených cien.

Ako môžem na e-shope zaplatiť za tovar?

Zaplatiť môžete v hotovosti pri objednávke na dobierku, v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobným odbere, podporujeme tiež platbu cez TatraPay (v prípade, že máte účet v Tatra banke). Platiť môžete aj priamo platobnou kartou pri objednávke cez internet aj pomocou služby CardPay.

Je cena tovaru na vašom internetovom obchode rovnaká ako vo vašich predajniach?

Áno, cena na ineternete a v našich predajniach je rovnaká.

Neviem sa rozhodnúť vo výbere produktu, poradíte mi?

Áno, samozrejme. Kontaktujte nás telefonicky, prípadne emailom na info@fitplus.sk

Za ako dlho po objednaní mi tovar odošlete?

Vami objednaný tovar do 13:00 je štandardne odosielaný ešte v deň objednania, v prípade akýchkoľvek nejasností budete kontaktovaný našim oddelením.

Za ako dlho po objednaní tovaru mi nadrozmerný tovar priveziete?

Po dohode pre vás vhodného termínu, privezieme tovar do 4 pracovných dňí od odoslania objednávky (najžiadanejší tovar je k dispozícii v dostatočnej zásobe aj na našich predajniach).

Koľko stojí doprava a je cena rôzna od závislosti polohy?

Doprava je štandardne spoplatnená pri objednávkach do 49 EUR sumou 2,90 EUR. Pri objednávkach nad 49 EUR je doprava ZADARMO. Cena je v celej Slovenskej republike zhodná.

Môžete mi zakúpené zariadenie tiež zapojiť a predviesť? Ak áno, koľko to stojí?

Áno, výrobok vám nielen zapojíme, ale aj predvedieme a vyskúšame. Naši profesionálni technici vám po nainštalovaní ochotne predvedú a nastavia vaše zakúpené zariadenie. Služba je spoplatňovaná nasledovne.

Musím sa u vás pri prvom nákupe registrovať?

Môžete nakupovať tiež ako nezaregistrovaný zákazník, kde po vašom prvom nákupe získate registráciu automaticky. Ak pri prezeraní e-shopu chcete využívať výhody registrácie bez nákupu, môžete sa registrovať priamo z úvodnej strany.

Čo urobiť po nákupe v e-shope?

Nemusíte urobiť vôbec nič. Do vašej e-mailovej schránky Vám príde správa s potvrdením a rekapituláciou vašej objednávky. Ak sa jedná o nadrozmerný tovar, ozve sa Vám náš pracovník a dohodne s Vami podrobnosti dopravy a prebratie tovaru. Ak ste si objednali tovar s osobným prevzatím, budete informovaný o nachystaní na príslušnom mieste odberu. V prípade objednávky na dobierku kurierom bude balík u vás do 2 pracovných dní.

Môžem si objednať na e-shope tovar a vyzdvihnúť ho na kamennej predajni?

Áno, je to možné. V rámci dopravy si zvolíte vyzdvihnutie na konkrétnej predajni. So sebou si prineste identifikačný doklad a vašu objednávku.

© FIT PLUS s.r.o.
Hore