🖐 Kvalitné rukavice do fitka či na bicykel? Vyber si TU.

Často kladené otázky

Ako si môžem objednať tovar?

Najjednoduchší spôsob je urobiť objednávku prostredníctvom nášho internetového obchodu, telefonicky alebo emailom.

Dá sa u vás objednať cez telefón?

Áno. Stačí zavolať na uvedené hotline číslo v našom e-shope, alebo kontakt jednej z predajní, kde si chcete osobne vyzdvihnúť tovar. Okrem toho môžete nakúpiť i prostredníctvom e-mailu na eshop@fitplus.sk, kde musíte uviesť všetky potrebné údaje.

Ako môžem na e-shope zaplatiť za tovar?

Zaplatiť môžete v hotovosti pri objednávke na dobierku, kartou pri osobnom odbere. Platiť môžete aj priamo platobnou kartou pri objednávke cez internet aj pomocou služby CardPay alebo na splátky cez službu Quatro.

Je cena tovaru na vašom internetovom obchode rovnaká ako vo vašich predajniach?

Áno, cena je rovnaká na ineternete aj v našich predajniach.

Neviem sa rozhodnúť vo výbere produktu, poradíte mi?

Áno, samozrejme. Kontaktujte nás telefonicky, cez náš chat, prípadne emailom na eshop@fitplus.sk

Za ako dlho po objednaní mi tovar odošlete?

Vami objednaný tovar do 13:00 je štandardne odosielaný ešte v deň objednania, v prípade akýchkoľvek nejasností budete kontaktovaný našim oddelením.

Za ako dlho po objednaní tovaru mi nadrozmerný tovar priveziete?

Po dohode pre vás vhodného termínu, privezieme tovar do 4 pracovných dní od odoslania objednávky (najžiadanejší tovar je k dispozícii v dostatočnej zásobe aj na našich predajniach).

Koľko stojí doprava a je cena rôzna od závislosti polohy?

  • Doprava pri odosielaní objednávok z e-shopu je spoplatnená sumou od 3,30 €. Na výber je viacero doručovateľských služieb.
  • Osobný odber v našich predajniach je zadarmo.

Môžete mi zakúpené zariadenie tiež zapojiť a predviesť? Ak áno, koľko to stojí?

Áno, výrobok vám nielen zapojíme, ale aj predvedieme a vyskúšame. Naši profesionálni technici vám po nainštalovaní ochotne predvedú a nastavia vaše zakúpené zariadenie. Služba je spoplatňovaná nasledovne.

Musím sa u vás pri prvom nákupe registrovať?

Nie. Môžete nakupovať aj bez registrácie.Ale registrovaní zákazníci majú výhodnejšie ceny.

Čo urobiť po nákupe v e-shope?

Nemusíte urobiť vôbec nič. Do vašej e-mailovej schránky Vám príde správa s potvrdením a rekapituláciou vašej objednávky. Ak sa jedná o nadrozmerný tovar, ozve sa Vám náš pracovník a dohodne s Vami podrobnosti dopravy a prebratie tovaru. Ak ste si objednali tovar s osobným prevzatím, budete informovaný o nachystaní na príslušnom mieste odberu. V prípade objednávky na dobierku kuriérom bude balík u vás do 2 pracovných dní.

Môžem si objednať na e-shope tovar a vyzdvihnúť ho v kamennej predajni?

Áno, je to možné. V rámci dopravy si zvolíte vyzdvihnutie na konkrétnej predajni. So sebou si prineste identifikačný doklad vašej objednávky (potvrdzovací email o prijatí vašej objednávky).

Naše ďalšie webstránky

Ako výhradný zástupca LifeFitness máme najširšiu ponuku zariadení pre komerčné fitness centrá

Navštíviť

Od roku 1992 prinášame novinky zo sveta fitness, bodybuildingu a zdravého životného štýlu

Navštíviť

Revolučný skupinový tréning prepájajúci hudbu, svetlá a senzory do interaktívnych a motivačných zážitkov.

Navštíviť

Súhlas so spracovaním cookies

Aby sme mohli zlepšovať naše webové stránky, musíme ukladať súbory cookie o našich návštevníkoch.
Zakázat všetky
Povoliť všetky